Willem van de Made had geen twee petten op

Printerversie
Gepubliceerd op: 14-01-2013 | Gewijzigd op: 14-01-2013
Willem van de Made, de directeur Stadsontwikkeling, had geen twee petten op bij de verkoop van de grond voor het kantoorpand van Ricoh in het Paleiskwartier [Belvedère], van welke bv Van de Made ook bestuurslid is. D66 had daarover kritische vragen gesteld. De fractie was bang dat er bij Van de Made, door die bestuursfuncties bij de bv Paleiskwartier én bij de gemeente, sprake kon zijn van belangenverstrengeling. B&W hebben dit in hun antwoord duidelijk gemaakt .



Grond voor het Ricoh-hoofdkantoor op Belvèdere was door de gemeente verkocht aan de bv Paleiskwartier. Maar directeur Stadsontwikkeling Van de Made, die ook een belang heeft in de bv Paleiskwartier was hier niet bij betrokken
.

foto © paul kriele, 13 december 2012.

Zie ook artikel  D66 stelt vragen over belangenverstrengeling Paleiskwartier  dd. 3 december 2012