Zoeken
Traject invulling einde Vughterstraat opnieuw opgepakt
| Printerversie |
In de voormalige garage van Pompen & Verlouw komt dus geen bowlingbaan. Maar nu is ook al ADC- Repro aan de overkant leeggekomen door een verhuizing van dat bedrijf naar de Rietveldenweg.
Dat maakt dat de gemeente met eerder geïnteresseerden –eerst- weer contact opneemt of zij nog kandidaat zijn voor een invulling van een van deze bedrijfspanden.
![]() |
Links: De ingang met portiersloge en karakteristieke lichttoren van de voormalige garage Pompen & Verlouw op het einde van de Vugherststraat. Voor de ingang stond eertijds ook nog een benzinepomp. De garagehal met ingang aan de Parklaan valt onder Monumentenzorg en kon niet als bowlingbaan dienen.... |
-Rechts : ADC -Repro, dat al een half jaar geleden verhuisde naar de Rietveldenweg. foto's © paul kriele, 25 april 2013. |
![]() |
Het was/is de wens van de gemeente - ook afgezet tegen een Paleiskwartier - de ingang van de Vughterstraat aantrekkelijker te maken met een publieks trekkende voorziening. Dat gebeurde aanvankelijk wat onhandig door niet de buurt erbij te betrekken en ook door een overlast gevende bowlingbaan kandideren





.jpg)
.jpg)