Zoeken
Gemeente laat versleten balkons aan Van Veldekekade weghalen
| Printerversie |
De balkonophangingen zijn op sommige plaatsen doorgeroest. Na verwijdering van de balkons zijn de toegang vanuit de woningen met een houten plaat afgedicht.
![]() |
![]() |
| De vlag bij een ondernemer aan de Van Veldekekade hangt uit, maar de ondernemers daar zijn niet echt blij met het karwei. | Aan de zijde Van Veldekekade, waar de balkons intussen zijn verwijderd. foto's © paul kriele, 23 november 2012. |






