Zoeken
Restaurant Vedett in Mariapaviljoen geopend
| Printerversie |
Eigenaar van DIT in de Snellestraat , Sjaak van Geffen, heeft onlangs in het voormalige Mariapaviljoen van het GZG restaurant Vedett- ETEN en Drinken geopend. Het perceel ziet er aantrekkelijk uit mede door het terras dat er voor ligt.
![]() |
Het voormalige Mariapaviljoen Een riant perceel voor ETEN &Drinken en laat uitgaan [dansen]. |
| foto © paul kriele,13 juli 2013 | ![]() |
De folder zegt : Een restaurant, cafe en feestzaal in een van de mooiste gebouwen van het oude GZG. Het oude sanatorium is omgedoopt tot een heerlijke plek om te zitten, te eten met vrienden of dansen. Veel ruimte en licht in een betoverende omgeving met een heerlijk terras. Goed voor lunch, borrel, diner, receptie of wat dan maar ook.






